pondělí 8. dubna 2013

Dubnová giveaway - soutěž o knihy!

 Tak má první soutěž o knihy. Není to vůbec k nějaké události, prostě jen tak... Ale tak 10 pravidelných čtenářů, přes 8000 návštěv a 123 článků za celou historii mého skromného blogu ;)) Nevím, zda se Vám můj blog líbí, ale rozhodně bych Vás chtěla odměnit - bohužel nemohu všechny, zas tak dobře finančně na tom nejsem :D

 Už přejdu k samotné soutěži o knihy. Budete moct soutěžit o 2 knihy - konkrétně Říše temnot-Černá magie a Říše temnot-Tajemný anděl, za které mockrát děkuji nakladatelství Fragment.





Teď k podmínkám:

  • soutěž trvá od 8.4.2013 do 8.5.2013
  • musíte být buď ze Slovenska nebo z Česka
  • mělo by Vám být alespoň 13 let, jinak se optejte svých rodičů, jestli se můžete soutěže zúčastnit
  • některé otázky mají vstupy navíc, které umožňují větší šanci na výhru
  • vítězové budou dva, první vylosovaný si může vybrat


Dodám už jen HODNĚ ŠTĚSTÍ! :))


!!zapomněla jsem zažádat ve formuláři o odkaz na váš blog, tak mi ho kdyžtak napište do komentáře tohoto článku!!

6 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Formulář jsem vyplnila a snad ti přišel protože bych ráda vyhrála :D jo a dala jsem odkaz na tvou giveaway na svůj blog :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přišel, děkuji :D ;) ...mohla bys mi jen poslat odkaz?!..nemůžu to najít :))

      Vymazat
  3. na blog ?? :D určitě : http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/04/spring.html#comment-form
    Je to tam dole pod posledním obrázkem :D

    OdpovědětVymazat